سوالات متداول

برای انجام خرید حتما باید در سایت عضو شوم؟

شما برای ثبت سفارش و هرگونه پرداخت مالی، نیازمند عضویت در سایت و ایجاد حساب کاربری هستید. اما برای ثبت و ارسال نظرات خود و همچنین ارتباط با گروه ایمان، نیازی به عضویت نیست.

آیا میتوانم سفارش خود را تلفنی ثبت کنم؟

بله ، ثبت سفارش از دو طریق آنلاین و تلفنی امکانپذیر میباشد. به منظور ثبت سفارش تلفنی با تلفنهای دفتر فروش 56478297-021 و 09125414866 تماس حاصل فرمائید.

آیا امکان خرید حضوری هم فراهم است؟

جهت رفاه حال مشتریان و صرفه جویی در زمان شما، کلیه مراحل دریافت سفارش، خرید، ارسال کالا و پشتیبانی بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود.

اگر سفارش من برسد و با سفارش ثبت شده مطابقت نداشت باید چه کار کنم؟

 در صورتی که اشتباه ناشی از  ثبت سفارش مشتری باشد در این صورت با کسر هزینه های ارسال  سفارش شما مرجوع و مجدد سفارش جدید ارسال میگردد.

 در صورتی که اشتباه از جانب گروه فرهنگی ایمان باشد،  ضمن پوزش از مشتری، محصول جدید بدون پرداخت هزینه اضافی  بابت مرجوع و باز ارسال ، تعویض میگردد و  یا مبلغ فاکتور سفارش عینا به ایشان بازگردانده می شود. با توجه به مستندات کافی و روشنی که در تمام مراحل ثبت می‌گردد، اینکه کدام حالت رخ داده است به سادگی قابل رصد بوده و به مشتری با مدارک کافی اعلام می‌گردد.

آیا می توانم سفارش خود را استرداد نمایم؟

بله. در صورت استرداد هزینه ارسال و مرجوع از حساب مشتری کسر و الباقی به حساب ایشان واریز میگردد.
ممکن است سفارش من دیرتر از زمان اعلام شده برسد؟

در کلیه  خریدها این موضوع به اطلاع مشتریان می‌رسد که به دلیل شرایط بد آب و هوایی، تاخیرهای پستی و یا علل دیگر ممکن است زمان تعهد شده چند روز جا به جا گردد که این مساله خارج از کنترل گروه ایمان بوده و قابل پیش بینی نیست. اگرچه این موارد انگشت شمارند و در عوض بسیاری از مواقع سفارشات حتی سریعتر از زمان تعهد شده به دست شما خواهند رسید. در صورت ایجاد تاخیر در ارسال سفارش، به شرطی که این تاخیر ناشی از عملکرد ایمان  ‏باشد، گروه فرهنگی ایمان ملزم میباشد به موضوع رسیدگیو نتیجه را اعلام نماید در اینص.ورت مشتری محق است سفارش خود را لغو نماید و گروه ایمان نیز بلافاصله مبلغ واریز شده را عودت نماید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بلی، در 24ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (ازساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد. 

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

کاربران عزیز می‌توانند در هنگام ثبت سفارش ، هزینه سفارش خود را به صورت واریز به حساب و یا آنلاین به صورت کارت به کارت از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند.پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن  پیامک و یا Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.



دیدگاه های کاربران : (0)


برچسب ها

سوال دارم